Blogi

Tove Jansson – tarinankerronnan moniottelija

Tänä syksynä viestintäalan kuumin trendi on tarinankerronta. Yrityksiä kannustetaan miettimään, voisiko erilaisia sisältöjä kertoa tarinoiden avuin. Tarina on paitsi viihdyttävä myös kiinnostava tapa kertoa erilaisia sisältöjä ja herättää tunteita lukijassa. Kun tarinaan liitetään tunne, muuttuu sisältö lukijalle merkitykselliseksi. Muistatko Scheherazaden (persiaa شهرزاد, Shahrazâd) tarinasta Tuhat ja yksi yötä? Kertomuksessa paha persialainen kuningas avioituu joka päivä […]

Lue lisää

KOLME KEISSIÄ ASIAKASPALVELUSTA

Itselläni oli tällä viikolla kolme erilaista kokemusta palvelusta. Ensimmäisessä sain itse huonoa palvelua, toisessa asiakas sai mitä tilasi mutta oletti saavansa jotain muuta ja kolmannessa eräs asiakas sai premium-palvelun mutta pelkäsi maksavansa tyhjästä. Ensin siitä mitä teen. Toimin käännöstoimiston portinvartijana, otan vastaan asiakkaiden tilauksia, selvitän heidän tarpeensa ja erityisvaatimuksensa, kuulostelen, kuuntelen ja rakennan heille palveluja. […]

Lue lisää

Asiakaskokemus ja verkkokauppa 2014 -aamiaisseminaari 4.3 klo 8.30-11.30

Miksi vuosi 2014 on verkkokaupan vuosi ja miksi kaikki puhuvat siitä juuri nyt? Tule ottamaan asiasta selvää ja kuulemaan, miten yrityksesi voi luoda entistä paremman asiakaskokemuksen verkkokaupassa ja samalla saavuttaa kanavarajat ylittävän kilpailuedun. Creuna ja Adobe järjestävät yhdessä maksuttoman aamiaisseminaarin tiistaina 4.3.2014 kello 8.30-11.30. Paikkana Tiiliholvi, Kanavaranta 7, Helsinki. Kiinnostuitko? http://www.creuna.fi/ajankohtaista/tapahtumat/aamiaisseminaari/

Lue lisää

Ketterä käännöstoimisto

Pienuus voi tosiaan olla vahvuus. Kun kolme vuotta sitten lähdin tutkimaan, minkälaista käännöstoimistoa asiakkaat haluavat, kuulin kerta toisensa jälkeen, että käännöstoimiston tulisi ihanteellisessa tapauksessa olla ”joustava”. Yhä useampi asiakas nosti esille piirteen tärkeyttä, joten päätin tarkastella mitä tuolla oikein tarkoitetaan. Nyt joustavuuden merkitys on selkeämpi kuin koskaan. Joustava ei tarkoitakaan sitä, että asiakkaat etsivät käännöstoimistoa, […]

Lue lisää

Tsirp, tsirp

Kesäkuusta 2013 alkaen Käännöstoimisto Sanose on twiittannut viestintä-ja markkinointialaan liittyvistä aiheista, ideoista ja  koulutuksista. Ideana on osoittaa miten käännöstoiminta tulisi nähdä olennaisena osana yrityksen viestintää ja miten Sanose voi auttaa kansainvälisen yritysviestinnän suunnittelussa.

Lue lisää

Käännöstoimisto Sanose

Hei, Olemme moderni markkinointiviestintään sekä kansainväliseen yritysviestintään erikoistunut käännöstoimisto.  Laadukas viestintä lisää yrityksesi myyntiä ja uskottavuutta. Sen vuoksi perustimme käännöstoimiston, joka tarjoaa viestintätyylisi varmaa hallintaa ja joustavia viestintäpalveluja kattamaan yrityksesi kansainvälisen viestinnän tarpeet. Onnistunut käännös paitsi tehostaa myyntiä myös parantaa yrityksestä tai brändistä annettavaa kuvaa. Asiakaskuntaamme kuuluu lukuisia tyytyväisiä asiakkaita ja asiantuntijapalveluidemme suosio sekä asemamme käännösalan […]

Lue lisää