
Copywriting on kielimaailman asiantuntijuutta ja monipuolista kirjoitustaitoa vaativa ammatti. Hyvällä tekstinsuunnittelijalla on nopeat hoksottimet ja kyky visualisoida asiakkaan toivomaa lopputulosta. Hän on myös idearikas ja nokkela sananikkari, joka seuraa markkinointiviestinnän kehitystä ja kielimaailman trendejä.
Hyvä tekstinsuunnittelu vaatii hyvän ohjeistamisen. Ennen projektin aloitusta, tekstinsuunnittelija ja asiakas käyvät yhdessä läpi projektiin liittyvät toiveet, asiakkaan viestintästrategian suuntaviivat sekä Brändikirjan ”Tone of voice” ohjeistuksen. Näin varmistetaan korkeatasoinen lopputulos.
Käännösmaailmassa tekstinsuunnittelijalta vaaditaan vielä enemmän.
Käännösprojekteissa otetaan huomioon myös kulttuurisidonnaiset näkökannat ja valitun kielen erikoisominaisuudet.
Sanose palvelee asiakkaitaan monipuolisilla ja laadukkailla tekstinsuunnittelupalveluillaan.
Palveluja tarjotaan viidellä kielellä:
- englanti
- saksa
- venäjä
- ruotsi
- suomi
Tarjoamme tekstinsuunnittelua niin pieniin kuin suuriin projekteihin, erityisesti mainostoimistoille.